Ödeme Yöntemleri
KAYIT YENİLEME
Her yıl başında akademik takvimde belirlenen süreler içerisinde mali sürecini yerine getiren öğrenciler ders seçimlerini otomasyon üzerinden yaparak kayıtlarını yenilerler. Ders seçimlerini gerçekleştiren öğrenciler danışman onayını almak zorundadırlar. Danışman onayı gerçekleşmeyen ders seçimlerinde ise kayıt yenileme işlemleri geçersiz sayılır. Süresi içinde kayıt yenileme işlemlerini yaptırmayan öğrenciler, o yıl derslere devam edemezler ve sınavlara giremezler.
*Tam burslu öğrencilerimizin bursu devam ettiği sürece mali yükümlülükleri bulunmamaktadır.
**Yeni kayıtlarda ilk tercih indiriminden yararlanacak öğrenciler aşağıda belirtilen belgelerden birer kopyayı Mali İşler Direktörlüğü’ne (A6 Sınıfı) kayıt sırasında iletmeleri gerekmektedir.
• YKS Sonuç Belgesi
• YKS Tercih Listesi
ÖDEME YÖNTEMLERİ
Online Ödeme
Ödemelerini online yapmak isteyen Öğrenciler/Veliler aşağıdaki linkten işlemlerini tamamlayabilirler.
*** Lütfen bilgilerinize sunulan Online ödeme yöntemlerini öncelikli olarak tercih ediniz. https://aday.bezmialem.edu.tr/Online-Odeme linkinden ulaşabilirsiniz.
Tamamı Peşin Ödeme
2023-2024 akademik yılı öğrenim ücreti peşin ödenmek istenirse aşağıdaki hesaba Havale / EFT yapılması gerekir.
*Tamamı peşin ödemelerde ödenecek ücret üzerinden %10 indirim yapılır.
*Tamamı kredi kartına tek çekim yapılarak gerçekleştirilen ödemelerde de ödenecek ücret üzerinden %10 indirim yapılır.
Bezmialem Vakıf Üniversitesi
T. Vakıflar Bankası-Vatan Cad. Şb.
(Şube Kodu: 0856) IBAN: TR62 0001 5001 5800 7297 2538 27
(Açıklamada öğrenci TC’si, Adı-Soyadı ve Dönem (2023-2024) yazılmalıdır.)
1- 1'i Peşin, Kalanı Taksitle (9 Taksit) - Kredi Kartı
2023-2024 akademik yılı öğrenim ücreti Kredi Kartı ile ödenmek istenirse toplam ücretin 1/10'u aşağıdaki hesaba peşinat tutarı olarak yatırılmalıdır.
Bezmialem Vakıf Üniversitesi
T. Vakıflar Bankası-Vatan Cad. Şb.
(Şube Kodu: 0856) IBAN: TR62 0001 5001 5800 7297 2538 27
(Açıklamada öğrenci TC’si, Adı-Soyadı ve Dönem (2023-2024) yazılmalıdır.)
Kalan tutar için aşağıda belirtilen kredi kartlarına 9 taksit imkânı sağlanmaktadır. (Taksit yapılacak toplam tutar kadar kredi kartının kullanım limiti ve bakiyesi bulunması gerekmektedir; Toplam Tutar blokeye alınarak işlem yapılmaktadır.)
• World
• Bonus
• Axess
• Maximum
• Combo
• Paraf
• Card Finans
Online Tahsilat Sistemi
Kayıt döneminde Üniversitemize gelmeden ödeme yapacağınız ücreti online olarak internet sayfamız üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Online Tahsilat Sistemini kullanarak Kredi Kartınızla peşin veya 9 taksit ile ödeme yapabilmek için https://tahsilat.bezmialem.edu.tr/’den giriş yapıp (kaydınız yoksa yeni kayıt oluşturarak), Eğitim ödemelerinizi aşağıdaki özelliklere sahip kredi kartınızla online olarak gerçekleştirebilirsiniz.
• World
• Bonus
• Maximum
• Combo
• Card Finans
(Açıklamada öğrenci TC’si, Adı-Soyadı ve Dönem (2023-2024) yazılmalıdır.)
2- 1'i Peşin, Kalanı Taksitle (9 Taksit) – Otomatik Tahsilat Sistemi (OTS)
*** Lütfen bilgilerinize sunulan Online ödeme yöntemlerini öncelikli olarak tercih ediniz. https://aday.bezmialem.edu.tr/Online-Odeme linkinden ulaşabilirsiniz.
2023-2024 akademik yılı öğrenim ücreti OTS ile ödenmek istenirse toplam ücretin 1/10'u aşağıdaki hesaba peşinat tutarı olarak Havale/EFT yatırılmalıdır.
Online işlemler üzerinden OTS ödeme yöntemi tercih edilirse peşinat alınmadan maksimum 10 taksit yapılmaktadır.
Bezmialem Vakıf Üniversitesi
T. Vakıflar Bankası-Vatan Cad. Şb.
(Şube Kodu: 0856) IBAN: TR62 0001 5001 5800 7297 2538 27
(Açıklamada öğrenci TC’si, Adı-Soyadı ve Dönem (2023-2024) yazılmalıdır.)
Kalan tutar için anlaşmalı olduğumuz bankalar; Veli/Garantör adına (T. Vakıflar Bankası/Vakıf Katılım Bankası/Albaraka Türk/Akbank) kredili mevduat hesabı açılır. İlgili ayın 5'i veya 20'si seçeneklerinden birini seçecek olan velinin bu hesabından her ay taksit tutarı çekilir. OTS tercih edecek Veliler/Garantörler için Rektörlük Binamızda yer alan anlaşmalı olduğumuz banka (T. Vakıflar Bankası/Vakıf Katılım Bankası/Albaraka Türk/Akbank ) standındaki banka görevlilerinden detaylı bilgi alınabilir. OTS taahhütnamesi Mali İşler Direktörlüğünce (A6 Sınıfı) oluşturulup bankaya verilecek taahhütname ile yönlendirilecektir. Online olarak sistemden OTS yapılmak istenirse; Veliler/Garantörler, OTS Formlarını https://aday.bezmialem.edu.tr/Online-Odeme linkinden fakülteler için belirlenen tarihlerde temin ederek, anlaşmalı olduğumuz aşağıdaki Bankaların herhangi bir Şubesine giderek belirtilen şube bilgisi ile işlemlerini tamamlayabilirler.
- Vakıf Bank - Vatan Caddesi Şubesi
- Vakıf Katılım - Zeytinburnu Şubesi
- Akbank - Fatih Şubesi
- Albaraka - Şehremini Şubesi
OTS İle Ödeme Yapabilme Koşulları
Bankaca yapılacak istihbaratı olumlu olan ve gelirini belgeleyebilen veliler OTS sistemi ile ödeme yapabileceklerdir. Banka gerekli görmesi halinde kefil veya ek teminat talep edebilecektir.
Velilere, Banka tarafından Kredili Mevduat Hesabı (KMH) açılacaktır.
OTS Kullanabilecek Veli Grupları
Ücretliler: Kamu kesimi veya özel sektörde bir işverene bağlı ve ücret karşılığında çalışan veliler,
Emekliler: T.C. Emekli Sandığı'ndan, Sosyal Sigortalar Kurumu'ndan, BAĞ-KUR’dan veya Özel Emekli Sandıklarından emekli aylığı alan veliler,
Serbest Meslek Sahipleri: Belirli bir işverene bağlı olmaksızın "kendi adlarına ticari faaliyette bulunan" serbest meslek erbabı gerçek kişiler (doktor, diş hekimi, veteriner, avukat, serbest muhasebeci, mali müşavir, sanatçı, sporcu, danışman, müşavir, noter, mimar, mühendis…)
Bankaların OTS Hesabı Açılan Kişilerden Genellikle İstedikleri Evraklar
• Nüfus cüzdanı fotokopisi
• Gelir belgesi fotokopisi
• Ücretli çalışanlar için son maaş bordrosunun fotokopisi / Maaş yazısı (Şirket yetkililerinin imza sirküleri ile beraber)
• Serbest Meslek Sahipleri için (Vergi levhası, faaliyet belgesi, imza sirküleri, 3 yıllık beyanname, son detay mizan, kuruluş ticaret sicil gazetesi, ortakların kimlik fotokopisi şahıssa sadece kendi kimlik fotokopisi)
• Emekliler için maaş cüzdanlarının fotokopisi veya maaş aldığı bankadan son 6 aylık maaş hesabı ekstresi e-devlet şifresi (OTS taahhütnamesi kimin adına yapılacaksa o kişinin şifresinin kayıt için gelindiğinde mutlaka edinilmiş olması gerekmektedir. Olmaması durumunda ilgili PTT şubelerinden temin edilmiş olmalıdır.)
Soru ve destek için; Çağrı Merkezimizi arayarak “Ücret Bilgisi ve Ödeme Yöntemleri” 2’yi tuşlayarak bilgi alabilirisiniz.
Tel: 0212 523 22 88